سلام،امیدوارم حالتون خوب باشه

در قسمت اول مقاله ،مقدمه ای خدمتتون گفتیم درمورد مدیریت ذهن و محاسبه نفس،البته آخرش به یه نتیجه ای رسیدیم که برای خودم هم سوال بود :)

حالا شما رو به خوندن ادامه مقاله دعوت میکنم،ان شاالله که خوب تموم بشه :)

  • خوب چرا اینقدر محاسبه نفس تو دین ما سفارش شده و چه ربطی با مدیریت ذهن و توانایی خودمهاری داره ؟!
  • وقتی اول صبح یا شب قبلش با خودمون شرط میکنیم که این کاراباید انجام بگیره و اینا نباید انجام بگیره و درطول روز مراقب هستیم و شب با خودمون حساب و کتاب میکنیم تا ببینیم چند چند بودیم یه جور تمرین خیییلییی عالی برای شناخت خودمون و شناخت دیگران و شناخت خداست، درآینده یه مقاله یا کتابچه درمورد محاسبه نفس براتون آماده میکنم.فقط تا این حد بدونین که این یه تمرینی هست که به ما تمرکز حواس و مدیریت ذهن و ... رو اصولی یاد میده و به صورت سبک زندگی جدید وارد زندگی ما میشه.
  • و ما با انجام دادن روزانه این تمرین توانایی خودمهاری که درقسمت قبل مقاله گفتم رو افزایش میدین.

حالا میشه این سفارش مکرر امامای خوبمون رو درمورد محاسبه نفس فهمید و درکش کرد،اونا درواقع میخوان ما ازدایره روزمرگی و متوسط بودن دربیاییم و به سطح های بالا و موفقیتهای بینظیر برسیم.با این تمرین ما به ضمیرناخودآگاهمون اینو میفهمونیم که من خودمو باکسی نباید مقایسه کنم فقط و فقط بادیروز خودم باید سنجیده بشم و امروزم باید نسبت به دیروز رشدی توش باشه؛ اگه نباشه باید باورکنیم که زیان کردیم.پیشنهاد میکنم سوره والعصر از قرآن کریم رو یه نگاهی به تفسیرش بندازین.

خوب این قسمت پایانی سری اول مقاله ام بود،ان شاالله درآینده بتونم مطالب مفیدی رو برای شما عزیزان نشر بدم.تادیداربعدی بدرود